دلایل طراحی سایت

دلایل طراحی سایت

دلیل مهم برای طراحی سایت
• تبلیغات در سایت و اینترنت با هزینه کمتر نسبت به روش هایی مثل تبلیغات تلویزیونی قابل اجراست.
• در فضای وب، گستره ای وسیع و روش های مختلفی برای تبلیغات و دیده شدن وجود دارد.
• سایت مانند یک بوم بزرگ می ماند که امکان انتقال اطلاعات کامل از محصول و خدمات را دارد.
• به وسیله سایت و درج مطالب مرتبط در آن می توان پاسخ سوال تعداد زیادی از مشتریان را در یکجا و یک مرتبه پاسخ داد
• فضای وبسایت به گونه ای است که بهتر از هر راه دیگری (مثلا آموزش تلفنی) با مشتریان در ارتباط بود و به آنها آموزش های لازم در جهت استفاده از محصولات را داد.

بازاریابی با کمترین هزینه

باید است بدانید امروزه موتورهای جستجو در اینترنت بدون هیچ هزینه ‌ای می ‌توانند برای کسب و کار و خدمات شما بازاریابی کنند. در صورتی که در طراحی سایت اصول سئو به خوبی رعایت شده باشد، مشتریان می توانند سایت شما را در نتایج اولیه جستجوی گوگل مشاهده کرده و وارد سایت شما شوند. طی تحقیقات انجام شده در بدترین حالت، هر سایتی می تواند در هر روز حداقل ۵۰ نفر بازدید کننده داشته باشد. این مسئله نشان می دهد که شما می توانید میزان مشتریان خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.


جلب اعتماد

همانطور که همه شما می دانید تا زمانی که افراد به کسب و کار، محصولات و خدمات شما اعتماد کافی نداشته باشند، هیچگاه اقدام به خرید از شما نخواهند کرد. یکی از راه هایی که شما می توانید اعتماد مشتریان را به دست آورید، کمک گرفتن از یک شرکت طراحی سایت برای داشتن وب سایت و نمایش مجوزهای رسمی، گواهینامه‌ ها، نماد اعتماد الکترونیکی و غیره است. همچنین شما می توانید نمونه کارهای مختلف خود و میزان رضایت مشتریان قبلی را در سایت قرار داده تا افراد با کیفیت کار و کیفیت محصولات شما آشنا شوند. اعتماد سازی یکی از مزایای طراحی سایت است که می تواند کیفیت و کمیت خدمات شما را همزمان با هم ارتقا دهد.


ارتباط آسان با مشتری

در صورتی که شما یک شرکت یا فروشگاه داخلی و بین المللی دارید، پاسخگویی مداوم به تماس های تلفنی و برقراری قرار ملاقاتی که چندان ضروری نیست، می تواند وقت شما را بسیار به خود اختصاص دهد. این مسئله زمان مفید شما را کاهش داده و بازدهی کاری را پایین خواهد آورد. با طراحی سایت، شما می توانید به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. می توانید پاسخ های احتمالی مشتریان را جواب داده یا بعد از خرید و دریافت خدمات از آنها نظر سنجی کنید. ارزیابی نظرسنجی می تواند به شما در رفع کاستی ها و ارتقاء خدمات کمک زیادی کند.
برندسازی

شما می توانید در طراحی سایت از متون، تصاویر، فایل های صوتی، فیلم و انیمیشن استفاده کنید. این مسئله اطلاع‌رسانی شما را کامل تر و جذاب تر خواهد کرد. این روش برند سازی را با روش ‌های قدیمی مانند استفاده از کاتالوگ و بروشور مقایسه کنید. کاتالوگ دارای محدودیت زمانی و مکانی بوده و تنها به دست افراد محدودی می رسد، در حالی که صفحات مجازی در همه جا در دسترس افراد خواهد بود.

برند سازی از طریق طراحی سایت دارای جذابیت های بسیار بیشتری نسبت به روش های قدیمی می باشد. کاتالوگ، بروشور و یا بنرهای تبلیغاتی بعد از مدت کوتاهی از بین خواهند رفت، در حالی که پس از طراحی سایت صفحه شما برای همیشه در دسترس افراد باقی می ماند و شما می توانید برای خدمات و محصولات خود با کیفیت مناسب برند سازی کنید.


شناخته شدن

این روزها با افزایش نرخ دلار اگر درآمد شما به دلار باشد می توانید ظرف مدت کوتاهی به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. طراحی سایت به شما امکان فعالیت بدون مرز را خواهد داد. شما می توانید به راحتی با افرادی خارج از کشور ارتباط برقرار کرده، خدمات و محصولات خود را به آنها معرفی کنید و به صورت بین المللی وارد بازار تجارت شوید. طراحی سایت درهای کسب و کار بین المللی را به روی شما می گشاید و میزان درآمد شما را تا چندین برابر افزایش خواهد داد.
ارائه خدمات پس از فروش با سهولت بیشتر

علم مارکتینگ امروز به این نتیجه رسیده است که هزینه ای که شما برای جذب مشتری جدید پرداخت خواهد کرد تا ۷ برابر بیشتر از هزینه نگهداری مشتریان فعلی شما است. در واقع اگر شما بتوانید کیفیت محصولات و خدمات خود را به نحوی ارتقا دهید که مشتریانی ثابت و همیشگی داشته باشید، می توانید با خیال آسوده یک حاشیه امن برای خود متصور شوید. طراحی سایت به شما این امکان را می ‌دهد که به صورت شبانه روزی به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید.

شما می توانید موارد مختلفی مانند روش های تعمیر، دستورالعمل های استفاده از محصولات، نمایش اطلاعات مورد نظر، روش های نگه داری و غیره را به راحتی از طریق وب سایت خود به مشتریان پاسخ داده و آنها را برای خود همیشگی کنید. از طرفی رضایت مشتریان شما باعث می ‌شود این افراد برند و خدمات شما را به افراد دیگر نیز معرفی کرده و مشتریان شما به شکل تصاعدی افزایش پیدا کنند.