طراحی سایت در کرج

معایب و مزایای سایت ارزان قیمت

معایب و مزایای سایت ارزان قیمت

گاهی طراحی سایت ارزان قیمت به نفع شما است گاهی به ضرر شما ، بهتر است قبل اینکه وب سایت خود را به دست طراحی بسپارید کمی فکر کنید .

وقتی شما در دنیای مجازی دنبال یک کار ارزان قیمت می گردید حتما باید به معایب ان هم فکر کنید و با خود بگویید چرا یک کار را صد هزار تومان و گاهی با یک میلیون تومان باید تهیه کردیکی از معایب طراحی سایت های ارزان ظاهر گرافیکی آن است. نکته دوم این است که بعضی از وب سایت های ارزان قیمت به صورت رایگان در اینترنت قابل دانلود هستند و خودتان با کمی دانش می توانید آنها را در داخل هاست نصب کنید ولی شاید برای شما کمی مشکل باشد.

وب سایت های ارزان قیمت به صورت عمومی ارائه می شود مثلا برای یک فروشگاه اینترنتی تمامی امکانات را ارائه کرده اند که برای شما فقط چند امکان  آن مهم است ولی وب سایت های اختصاصی دقیقا آن چیزی که مشتری می خواهد پیاده سازی می شود .

طراحی_سایت_با_قیمت_مناسب-min

پشتیبانی سایت های ارزان به مراتب گران تر از سایت های اختصاصی است  و اضافه کردن ماژول ها و تعویض پوسته سایت گاهی نشدنی است. وب سایت های ارزان قیمت مزایایی هم دارد و یکی از آنها راه اندازی یک کار موقت است که می توانید از آنها استفاده کنید.

مشکلات استفاده از سایت سازهای رایگان

سایت های بسیاری ممکن است قالبی شبیه قالب شما داشته باشند. در طراحی سایت محدودیت دارید و فقط می توانید در حد محدودیت های سایت ساز سایت خود را طراحی نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید پس از مدتی وب سایت خود را به روز رسانی نمایید قادر نخواهید بود این کار را انجام دهید و لازم است سایت را دوباره از اول بسازید. معمولا سایت سازهای رایگان مواردی را به صورت رایگان نمی گذارند تا مجبور به پرداخت هزینه شوید. بعضی از سایت ساز های رایگان نیز در سایت شما تبلیغات قرار می دهند که باعث افت رنک شما می شود.

طراحی وب سایت سفارشی به شما این آزادی عمل را می دهد سایت را متناسب با نیازهای خود طراحی نمایید و با توجه به نیازهای موجود در شغل خود مواردی را در سایت قرار داده تا پاسخ گویی کاربران خود باشید.

طراحی_سایت_با_نازلترین_قیمت-min

شرکت طراحی سایت سنا نیک پیشنهاد می کند:

اگر شما می خواهید یک وب سایت برای خود به صورت دائمی داشته باشید ابتدای کار را قوی شروع کنید تا در آینده بتوانید بدون اینکه به سایت شما ضربه ای وارد شود از مزایای آن بهره مند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]