طراحی سایت در کرج،طراحی وب در کرج، طراحی وب‌سایت

نقش وب سایت در کسب و کار

تاثیر سایت در فضای کسب وکار

متفاوت‌تر از گذشته اطلاع‌رسانی کنید

یک وب‌سایت را می‌توان با یک کاتالوگ مقایسه نمود. کاتالوگ می‌تواند شامل تصاویر و متون باشد اما سایت می‌تواند از تصاویر، متون، فیلم، صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد؛ بنابراین امکان اطلاع‌رسانی جامع با محتوایی جذاب‌تر رابه ما و مخاطب می‌دهد.

توجه نمایید کاتالوگ شما فقط به دست افراد محدودی میرسد و آنرا مشاهده و در اکثر مواقع از بین رفته و همیشه در دسترس نمیباشد.در صورتیکه وب سایت شما همیشه و در همه جا در دسترس بوده همان کاتالوگ سنتی را هم میتوانید به صورت یک فایل دیجیتال برای استفاده عموم و بدون هیچگونه هزینه چاپ مجدد در اختیار مخاطبین بیشتری قرار دهید.

قالب طراحی سایت

کاتالوگ طراحی سایت

صاحبان و مدیران یک وب‌سایت با ورود به عرصه تجارت الکترونیک و می‌توانند از قابلیت‌های متعدد این حوزه نظیر تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجو، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک استفاده نمایند و در نوع تبلیغات خود تنوع ایجاد نمایند..

جهانی بیاندیشید و از درآمدزایی آنلاین خود لذت ببرید

باید توجه داشت که امروزه یکی از ملزومات فعالیت بدون مرز، ایجاد یک وب‌سایت است. به کمک وب‌سایت می‌توان با افرادی خارج از مرزهای کشور به سهولت در ارتباط برقرار نمود و به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت. میزان سودآوری و درآمدزایی سایت‌ها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد البته میزان فعالیت صاحبان سایت‌ها و بروزرسانی و رسیدگی به آن‌ها نیز اما امروزه شرکت‌ها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت می‌کنند و عمده درآمد آن‌ها از طریق سایت و مشتریان آنلاین میباشد.

online business،فروش آنلاینonline business،فروش آنلاین

سطح بازاریابی خود را گسترش دهید

موتورهای جستجو بدون صرف هزینه‌ای کار بازاریابی ما را انجام می‌دهند؛ زمانی که فردی به دنبال اطلاعاتی در مورد خدمات و یا محصولات سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می‌کنند. میزان بازدیدکننده هدایت‌شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می‌شوند. هر وب‌سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

search engine،موتورهای جستجو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]