طراحی سایت در کرج،طراحی وب در کرج، طراحی وب‌سایت

یک سایت خوب


1-ظاهر یک وب سایت خوب : وقتی کسی وارد سایت شما می شود اولین موضوعی که نظر انها را به خود جلب میکند شکل ظاهری سایت شماست.

همیشه در نگاه اول ظاهر یک وب سایت جلب توجه می کند
.
2- سایت باید دارای هارمونی در رنگ‌ها و عنوان خوانا و دسترسی راحت به تمام محتوا‌ها و یک سری گرافیک باشد. استفاده از فونت‌های مناسب.


وجود تصاویر کم حجم و جذاب می‌تواند زمان حضور مخاطب را در سایت بالا ببرد و همچنین در سئو وب سایت تاثیر به سزایی دارد از این حیث از اهمیت بسزایی برخوردار است.
لوگوی شما معرف سایت و برند شماست شماست. سایت بدون لوگو معنا ندارد زیرا لوگوی سایت به عنوان نشانی از سایت شما در همه جا خواهد بود و همیشه زمانی که یک بازدید کننده لوگوی شما را در سایتی دیگر میبیند سایت شما را به یاد می آورد. لوگوی طراحی شده برای شما باید دارای یک بار معنای خاص مرتبط با موضوع سایت شما باشد.
بطور کلی وجود گرافیک مناسب در سایت از دیگر ویژگی های یک سایت خوب به شمار می آید.

3- نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت :


کاربر در وب سایت شما به دنبال خدمات و یا محصولات اصلی شما می باشد. برای همین باید به کاربر این اطلاعات مهم را در قسمت های اصلی وب سایت نمایش دهیم
4- در طرا حی سایت اطلاعات تماس با ما را در دسترس و جلوی چشم کاربر قرار دهید. هیج چیز بدتر از آن نیست که کاربر در وب سایت شما به دنبال اطلاعات تماس بگردد. در اطلاعات تماس راه های تماسی را در وب سایت قرار دهید که همیشه به آنها پاسخگو باشید. اگر تلفن خود را هرزگاهی از دسترس خارج می کنید بهتر است آن را در اطلاعات تماس وب سایت قرار ندهید و فقط از ایمیل استفاده نمایید.

5- بهینه‌سازی و سئوی سایت خوب :

در مورد سئو صحبت بسیار شده است . محتوای سایت باید در مورد یک موضوع خاص باشد و در فاصله زمانی معین بروزرسانی شود والا مشتریان خود را از دست خواهد داد.اصلا از روشهای فریبنده برای سئو سایت استفاده نکنید!

6- امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است. در طراحی وب سایت کسب و کارهای مهم به نکات امنیتی بیشتر توجه نمایید.می توانید با گذاشتن یک گواهی امنیت ssl بر روی وب سایت خود اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه اعتماد کاربران را به وب سایت حرفه ای خود افزایش دهید.

7- استفاده از امکان نشر مطالب و خدمات وب سایت شما در شبکه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما خواهند داشت. پس در طراحی وب سایت حرفه ای امکانی را فراهم نمایید که کاربر در صورت تمایل بتواند صفحه مورد نظرش را در شبکه اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد.

8- نمایش مناسب وب سایت شما در انواع نمایشگر هایی چون موبایل ، تبلت … یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد که اصطلاحا وب سایت واکنشگرا نامیده می شود.

9- برای وب سایت حرفه ای خوب یک میزبان حرفه ای پیدا کنید. حتما به دنبال یک سرویس دهنده میزبانی(هاستینگ) باکیفیت و حرفه ای باشید. در انتخاب چنین میزبانی به کیفیت سرویس دهی، مدت زمان پاسخگویی به مشکلات و در دسترس بودن توجه زیادی نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]